Nog 2 weekjes... - Reisverslag uit Tegelen, Nederland van Jelle Peulen - WaarBenJij.nu Nog 2 weekjes... - Reisverslag uit Tegelen, Nederland van Jelle Peulen - WaarBenJij.nu

Nog 2 weekjes...

Door: Jelle

Blijf op de hoogte en volg Jelle

09 September 2008 | Nederland, Tegelen

Hey allemaal,

zoals jullie weten ga ik over 2 weekjes eindelijk richting Australië.. Ik vertrek 24 september en kom de 26e om ongeveer half negen 's ochtends plaatselijke tijd aan... En dan kan het reizen en genieten pas echt beginnen :)
Ik zal proberen regelmatig mijn verhalen en wat foto's op deze site te plaatsen voor degenen die geïnteresseerd zijn in mijn belevenissen Down Under, dus hou deze site in de gaten.. :)
En o ja, reacties zijn uiteraard altijd meer dan welkom!

  • 12 September 2008 - 15:00

    Silvie:

    Hoi, Ik wens je een fijne tijd. Pas opjezelf en op je spullen en geniet ervan.

  • 13 September 2008 - 11:55

    Bob:

    Hey Jelle!

    Heel veel plezier!! Ik ga je stoere verhalen in de gaten houden ;-).

  • 13 September 2008 - 15:31

    Mam En Pap:

    het zal een hele ervaring zijn, zo helemaal op jezelf te zijn aangewezen! We hopen dat je hier hele mooie herinneringen aan over mag houden. Geniet ervan!!

  • 14 September 2008 - 21:31

    Martin Peulen:

    OP EEN KANGEROE EEEEIIILAND VEEL GELUK EN INSPIRATIE IK VIND JE EEN FANTASTISCHE KEREL
    lIEFS

  • 15 September 2008 - 06:12

    Ánne-Marie:

    Een hele sprong, zo naar de andere kant van de wereld!Ik wens je een heel voorpsoedige reis en veel inspirerende ontmoetingen! Ik ben benieuwd naar je ervaringen en verhalen. Geweldig dat we op deze manier een beetj met je mee mogen.
    Anne-Marie

  • 15 September 2008 - 09:19

    Geert:

    Hej jong
    heel veel succes en plezier down under!! Ben al benieuwd naar je eerste verhaal.
    groeten Geert

  • 15 September 2008 - 22:39

    Jac Janssen:

    Hoi,Jelle
    Ik hoop dat wij boeiende verhalen te lezen krijgen, en een paar mooie foto's erbij, dat zou niet verkeerd zijn.
    Als we jouw niet meer zien voor vertrek, dan wens ik je bij deze, een hele mooie tijd.
    Groet, Jac

  • 16 September 2008 - 18:51

    Anita:

    Hoi Jelle!
    Wat superleuk, dat we op deze manier mogen meegenieten van je avontuur in Australië!! Geniet ervan en kom gezond weer terug!! Goeie reis!! Groetjes, Anita xx

  • 21 September 2008 - 21:47

    Marion:

    oe bijna zover. Vreemd is het! Ik heb nog steeds het idee alsof ik hier op vakantie ben zo gek. En bij mij schijnt al de hele tijd de zoN! nog geen regen gehad! niet te geloven toch! heb je wat zon aan mij gegund haha. Ik wens je eenhele prettige reis. Want lang is ie. :s BEdankt voor je lekker lange mail! je hoort van me! kus

  • 25 September 2008 - 12:03

    Djoya :

    heeej Jelle! Hoop dat je een fijne reis hebt gehad en wens je een hele toffe tijd toe Down Under :) veel plezier vooral ook de eerste paar weken! x djoy

  • 26 September 2008 - 23:41

    Tante Toos:

    Ik vind het maar what flink dat je zo ver van huis bent gaan werken. Je oma zit hier naast me en is het helemaal met me eens. Hope gauw iets te horen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tegelen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Januari 2009

Feestdagen in Oz

15 December 2008

Laatste werkweek

24 November 2008

Obama in Concord

10 November 2008

Stage (deel 2)

31 Oktober 2008

Eerste stageweek
Jelle

Actief sinds 24 Aug. 2008
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 96986

Voorgaande reizen:

17 Mei 2015 - 06 Juni 2016

New Zealand

13 April 2013 - 01 Juni 2013

Engeland

24 September 2008 - 08 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: